جلسه خطیر و نکونام برای پایان اختلافات 
جلسه خطیر و نکونام برای پایان اختلافات 

 اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، قرار است ظرف روزهای آینده به همت پیشکسوتان استقلال جلسه مشترکی میان علی خطیر و جواد نکونام برگزار شود تا اختلافات میان این دو نفر پایان یابد.

امروز (جمعه) تعدادی از پیشکسوتان استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی حاضر شدند. حسن روشن، نصرالله عبداللهی، ایمان عالمی، حمید بابازاده، شاهرخ بیانی از بزرگان استقلال بودند که با حضور در محل تمرین استقلال مورد استقبال جواد نکونام، اعضای کادرفنی و بازیکنان استقلال قرار گرفتند.

این نفرات قصد دارند ظرف روزهای آینده به همراه تعدادی دیگر از پیشکسوتان استقلال جلسه مشترکی را میان علی خطیر و جواد نکونام برگزار کرده تا اختلافات میان مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها از بین برود.

به گزارش زیر نویس ،یکی از پیشکسوتانی که در تمرین امروز استقلال حاضر بود در این‌باره به خبرنگار ما گفت: استقلال جایگاهی ویژه و رفیع برای تمام آنهایی دارد که عمر و جوانی‌شان را برایش گذاشته و خاطرات فراموش نشدنی از آن دارند.

وی افزود: امروز در محل تمرین استقلال حاضر شدیم تا ثابت کنیم این تیم برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه مهم‌ترین هدف آنها و سایر عزیزانی که نتوانستند امروز در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی شوند پایان دادن به اختلافات علی خطیر و جواد نکونام است، گفت: به طور حتم طرف روزهای آینده بزرگ‌ترهای استقلال تلاش خواهند کرد، ترتیب جلسه مشترکی را میان این دو نفر داده تا به اختلافات پایان دهند. به طور حتم سوء تفاهماتی میان این‌ها شکل گرفته است که قابل برطرف شدن است. نکونام و خطیر هدفی جز موفقیت استقلال ندارند و باید این اختلافات از بین برود

منبع :خبرگزاری جمهوری اسلامی