به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،براساس اخبار منتشر شده ،زنجان فردا تعطیل و عزادار شهدای خدمت است.تعطیلی ادارات زنجان به دلیل تکریم شهدای خدمت خواهد بود. توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان: در پی تجمع بزرگ زنجانی‌ها در تکریم شهید جمهور، همراهان شهیدش و تشییع پیکر شهید قدیمی، فردا همه ادارات زنجان غیر […]

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا،براساس اخبار منتشر شده ،زنجان فردا تعطیل و عزادار شهدای خدمت است.تعطیلی ادارات زنجان به دلیل تکریم شهدای خدمت خواهد بود.

توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان:

در پی تجمع بزرگ زنجانی‌ها در تکریم شهید جمهور، همراهان شهیدش و تشییع پیکر شهید قدیمی، فردا همه ادارات زنجان غیر از ادارات خدمات‌رسان تعطیل است.

با توجه به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و تشییع پیکر مطهر شهید قدیمی از همراهان رئیس جمهور، جهت برگزاری باشکوه این برنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان روز پنجشنبه ۳ خرداد تعطیل است.

این تجمع ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۳ خرداد، مقابل مسجد جامع زنجان برگزار خواهد شد.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.