به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ مهدی عبدالملکی در حاشیه این بازدید با اشاره به توانمندی های گروه انتخاب و اشتغالزایی برای جوانان گفت: این مجموعه تولیدی به خوبی توانسته از ظرفیت‌های آکادمیک و دانش صنعتی در تحقیق و توسعه تا اجرای محصول بهرمند شود که فعالیت این نوع واحد صنعتی در کشور باعث خرسندی است. […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ مهدی عبدالملکی در حاشیه این بازدید با اشاره به توانمندی های گروه انتخاب و اشتغالزایی برای جوانان گفت: این مجموعه تولیدی به خوبی توانسته از ظرفیت‌های آکادمیک و دانش صنعتی در تحقیق و توسعه تا اجرای محصول بهرمند شود که فعالیت این نوع واحد صنعتی در کشور باعث خرسندی است.

وی با اشاره به مغفول ماندن معرفی دستاوردها و پیشرفت‌های صنعتی کشور برای عموم مردم تصریح کرد: باید اقدامات موثرتری در بازشناسی پیشرفت‌ها و دستاوردهای گروه‌های فعال صنعتی کشور برای معرفی به مردم صورت گیرد تا شناخت و آگاهی از  توانمندی‌های مجموعه‌های صنعتی داخلی همچون انتخاب دقیق‌تر باشد.

عبدالملکی با اشاره به نقش دستگاه‌های قانون گذار در حمایت از تولید بومی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و قانون‌گذار باید از راه های مختلف از صنایع داخلی که با دانش فنی  و نیروی انسانی ایرانی مشغول به فعالیت هستند حمایت و در عرصه‌های بین‌المللی ظرفیت حضور این صنایع را فراهم کنند.

معاون قوانین مجلس شورای اسلامی افزود: صادرات محصولات با کیفیت صنایع ایرانی به دیگر کشورها می‌تواند عظمت تولید و دانش بومی و فنی  ایران را به نمایش بگذارد، که گروه انتخاب توانسته در این ارتباط نیز به خوبی گام‌های موفقیت آمیزی بردارد.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.