به گزارش زیرنویس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر ؛ یعقوب سلیمانی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۹ صبح امروز، ۱۶۸۷ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند. دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: […]

به گزارش زیرنویس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر ؛ یعقوب سلیمانی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۹ صبح امروز، ۱۶۸۷ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۲۶۸ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۳۳۷ نفر خدمات سلامت‌محور  ارائه شد.

ـ ساعت: ۱۰ صبح

وی گفت: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۰ صبح امروز، ۲۲۳۲ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

سلیمانی ادامه داد: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۶۸۲ نفر خدمات سلامت‌محور  ارائه شد.

ـ ساعت: ۱۱ صبح

سلیمانی افزود: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۱ صبح امروز، در ۷ استان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، قم، اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی، به ۲۴۴۰ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: امدادگران ۸۲ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۸۸۸ نفر خدمات سلامت‌محور  ارائه شد.

ـ ساعت: ۱۲ ظهر

سلیمانی اظهار کرد: از اول تا سوم خرداد و تا ساعت ۱۱ صبح امروز، در ۷ استان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، تهران، قم، اصفهان، زنجان و آذربایجان شرقی، به ۲۴۴۳ نفر از عزاداران با مراجعه به پایگاه‌ها، اتوبوس‌آمبولانس‌ها و تیم‌های امدادی و درمانی هلال‌احمر از خدمات درمانی و درمان سرپایی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند. امدادگران ۸۵ نفر را به مراکز درمانی انتقال دادند، به ۴۸۲ نفر خدمات درمان سرپایی و ۱۸۸۸ نفر خدمات سلامت‌محور ارائه شد.

 

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.