به گزارش زیرنویس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های مازندران و گلستان خبر داد. سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محورهای استان های مازندران و گلستان بارش پراکنده باران گزارش شده است. وی درباره وضعیت ترافیکی […]

- بارش باران در جاده‌های این ۲ استان/ ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین

به گزارش زیرنویس، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش باران در جاده‌های مازندران و گلستان خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: در برخی از محورهای استان های مازندران و گلستان بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی درباره وضعیت ترافیکی جاده های شمالی کشور نیز افزود: تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت روان است؛ اما بارش باران اعلام شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها ادامه داد: ترافیک در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیمه سنگین است.

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.