به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز آغازین رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های آسیایی، حمیده اسماعیل‌نژاد و فرزانه فصیحی در ماده دو ۱۰۰ متر به ترتیب در گروه‌های سوم و دوم به رقابت با دیگر شرکت کنندگان پرداختند. فصیحی در این مرحله با ورونیکا شانتی پریرا از سنگاپور، تامین خان از پاکستان، سیلینا فا […]

فینالیست شدن اسماعیلی نژاد/ ناکامی فصیحی از صعود به فینال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در روز آغازین رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های آسیایی، حمیده اسماعیل‌نژاد و فرزانه فصیحی در ماده دو ۱۰۰ متر به ترتیب در گروه‌های سوم و دوم به رقابت با دیگر شرکت کنندگان پرداختند.

فصیحی در این مرحله با ورونیکا شانتی پریرا از سنگاپور، تامین خان از پاکستان، سیلینا فا آفای از لائوس، کیمیا یوسفی از افغانستان، سارانگوآ انخباتار از مغولستان، هاجر الخلدی از بحرین، لان لالم از ماکائو و سوپانیچ پولکرد از تایلند رقابت کرد؛ و با ثبت رکورد ۱۱.۷۰ ثانیه به عنوان نفر چهارم از گردونه رقابت‌ها خارج شد.

فینالیست شدن اسماعیلی نژاد/ ناکامی فصیحی از صعود به فینال

در گروه سوم، اسماعیل‌نژاد با حسنیه بینتی از مالزی، الیزابت تان از سنگاپور، یونگلی وی از چین، لیدا سانگ از کامبوج، یی وان لئونگ از هنگ کنگ، کریستینا نات از فیلیپین و مریم علی از مالدیو رقابت کرد، و توانست با ثبت رکورد ۱۱.۵۷ ثانیه فینالیست این دور از رقابت‌ها شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا