به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۳۲۱ هزارتومان شده است که نسبت به معاملات پایانی روز گذشته ۲۸ هزارتومان ارزان شده است. همچنین قیمت طلای ۲۴ عیار نیز ۴ میلیون ۴۲۸هزارتومان است که ۳۷ هزارتومان طی روز گذشته کاهش پیدا کرده است. قیمت مثقال طلا نیز ۱۴ میلیون و۴۲۸ هزارتومان است که طی […]

- طلا خرداد ماه را با این قیمت آغاز کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، قیمت هرگرم طلای ۱۸ عیار به ۳ میلیون و ۳۲۱ هزارتومان شده است که نسبت به معاملات پایانی روز گذشته ۲۸ هزارتومان ارزان شده است. همچنین قیمت طلای ۲۴ عیار نیز ۴ میلیون ۴۲۸هزارتومان است که ۳۷ هزارتومان طی روز گذشته کاهش پیدا کرده است. قیمت مثقال طلا نیز ۱۴ میلیون و۴۲۸ هزارتومان است که طی روز گذشته ۱۱۶ هزارتومان کاهش پیدا کرده است.

اقتصاد آنلاین نوشت: قیمت سکه طرح جدید نیز ۴۰میلیون و ۳۰۰هزارتومان شده است.

قیمت سکه طرح قدیم نیز۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

عیار طلا چیست؟ 

عیار واحد اندازه‌گیری خلوص آلیاژهای طلا و دیگر فلزات گران‌بها است. هر چند که برای سایر مواد هم به کار می‌رود. عیار طلا معمولاً از واحد کامل ۲۴ بیان می‌شود. برای مثال طلای ۲۴ عیار طلای خالص با حداقل ۹۹٬۹ درصد طلا، و طلای ۱۸ عیار از ۷۵ درصد طلا و ۲۵ درصد فلز دیگر تشکیل شده‌است.

٢٢٣٢٢٣

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.