به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۴۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده و این در حالی است که این خودرو ابتدای اردیبهشت‌ماه ۳۰ میلیون تومان گران‌تر بود. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار ۷۰ میلیون […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در بازار ۶۴۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرده و این در حالی است که این خودرو ابتدای اردیبهشت‌ماه ۳۰ میلیون تومان گران‌تر بود. همچنین قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ در بازار ۷۰ میلیون تومان ریزش کرده و به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان رسیده است.

در این میان، پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ در بازار به قیمت یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان رسیده که نشان می‌دهد از ابتدای اردیبهشت‌ماه تاکنون این خودرو ۶۰ میلیون تومان ارزان شده است.

بنا به این گزارش، پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ در ابتدای اردیبهشت‌ماه در بازار خودرو ۵۸ میلیون تومان گران‌تر بود و در حال حاضر ۶۷۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرده است.

از سوی دیگر، پژوپارس XU۷P مدل ۱۴۰۳ در بازار ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و به ۶۷۰ میلیون تومان رسیده است.

ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار خودرو/ این خودرو ۷۰ میلیون تومان ارزان شد + جدول

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.