با مصرف این ویتامین عمری طولانی داشته باشید
با مصرف این ویتامین عمری طولانی داشته باشید

خبرآنلاین نوشت: ویتامین D یکی از ویتامین‌های لازم برای بدن و از ویتامین‌های محلول در چربی است که به رشد و استحکام استخوان‌ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند و هم‌چنین موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. محققان انیستیتوی پزشکی در آمریکا معتقدند که کمبود ویتامین D در خون خطرناک است و نه […]

- با مصرف این ویتامین عمری طولانی داشته باشید

خبرآنلاین نوشت: ویتامین D یکی از ویتامین‌های لازم برای بدن و از ویتامین‌های محلول در چربی است که به رشد و استحکام استخوان‌ها از طریق کنترل تعادل کلسیم و فسفر کمک می‌کند و هم‌چنین موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. محققان انیستیتوی پزشکی در آمریکا معتقدند که کمبود ویتامین D در خون خطرناک است و نه تنها احتمال بروز بیماری‌های استخوانی را افزایش می‌دهد، بلکه به مغز نیز آسیب می‌رساند.

ویتامین D که به عنوان ویتامین آفتاب نیز شناخته می‌شود، یک ماده مغذی برای افرادی است که می‌خواهند عمر طولانی داشته باشند. کمبود ویتامین D با عوارض مرتبط با افزایش سن، مانند بیماری‌های قلبی عروقی، سرطان و تخریب عصبی مرتبط است. افراد می‌توانند با مصرف مکمل و رفع کمبود ویتامین D، ریسک ابتلا به این بیماری‌ها را کاهش دهند و به طور بالقوه عمر طولانی‌تری را تجربه کنند.

تحقیقات اخیر نشان می‌دهد افرادی که سطح ویتامین D در خونشان پایین است، دو برابر بیشتر از افرادی که ویتامین D کافی مصرف می‌کنند، در معرض مرگ زودرس هستند.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.