به گزارش زیرنویس، محمدامین نیکویی نژاد روز پنجشنبه اظهار کرد: وقوع این سانحه رانندگی طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی در گچساران مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری سمند و سقوط به دره در گچساران گزارش داده شد. وی بیان کرد: این حادثه رانندگی در ابتدای جاده دیل و در نزدیکی آبریگون رخ […]

به گزارش زیرنویس، محمدامین نیکویی نژاد روز پنجشنبه اظهار کرد: وقوع این سانحه رانندگی طی تماسی با مرکز ارتباطات‌ اورژانس پیش بیمارستانی در گچساران مبنی بر انحراف از جاده خودروی سواری سمند و سقوط به دره در گچساران گزارش داده شد.

وی بیان کرد: این حادثه رانندگی در ابتدای جاده دیل و در نزدیکی آبریگون رخ داد.

نیکویی نژاد افزود: در پی اعلام این خبر به مرکز پیام بلافاصله نزدیک‌ترین پایگاه‌ های اورژانس ۱۱۵ گچساران به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این تصادف یک مرد ۲۷ ساله و یک زن ۲۳ ساله که تنها سرنشینان خودرو بودند به دلیل شدت جراحت در دم جان باختند.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استان های خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.

این استان با جمعیتی حدود ۷۲۳ هزار نفر جمعیت دارای هشت شهرستان، ۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.