به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی اسدبگی روز پنجشنبه اظهار کرد: متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت و حتی سرقت مسلحانه بود و پس از سرقت در همدان قصد عزیمت به یکی از دیگر شهرها را برای سرقت داشت که با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد. وی اضافه کرد: متهم با تخریب توپی قفل […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی اسدبگی روز پنجشنبه اظهار کرد: متهم دارای چندین فقره سابقه سرقت و حتی سرقت مسلحانه بود و پس از سرقت در همدان قصد عزیمت به یکی از دیگر شهرها را برای سرقت داشت که با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی شناسایی و دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم با تخریب توپی قفل در منزل و دیلم اندازی وارد منازل شده و وجه نقد، زیورآلات و یکسری از وسایل و اثاثیه منزل از جمله تلویزیون و لپ تاپ را به سرقت می برد.

رییس پلیس آگاهی استان همدان بیان کرد: متهم غیربومی و ۳۴ ساله پس از انتقال به مقر پلیس در بازجویی ها به ۹ فقره سرقت منزل در محله باباطاهر، اعتمادیه و خیابان مهدیه اعتراف کرد که در این راستا شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه (مالخر) نیز در دستور کار است.

سرهنگ اسدبگی افزود: درب های ضد سرقت نمی تواند از ورود سارق به منزل جلوگیری کند بنابراین باید از درب های آکاردیونی که منجر به ایجاد زحمت برای سارق و تاخیر در ورود آنها به منزل می شود نیز استفاده شود.

وی ادامه داد: همچنین از دیگر شیوه ها برای پیشگیری از سرقت منزل، استفاده از دزدگیر است چرا که با باز شدن در و به صدا درآمدن آژیر سارقان بلافاصله از محل متواری می شوند.

رییس پلیس آگاهی استان همدان تاکید کرد: باز کردن درب های ضد سرقت برای سارقان راحت است بنابراین نباید با اعتماد و اطمینان به این قبیل درها، از نصب دوربین، در آکاردیونی و دزدگیر غافل شد.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.