طالبی: نمی توانستم توقع نتیجه بهتری داشته باشم/ به خاطر مشکلات متعدد مدال نگرفتیم- اخبار ورزش زنان
طالبی: نمی توانستم توقع نتیجه بهتری داشته باشم/ به خاطر مشکلات متعدد مدال نگرفتیم- اخبار ورزش زنان

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، مریم طالبی درباره عملکرد تیراندازان کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: ابتدا از خبرنگاران که رقابت‌های ما را پوشش دادند، به‌ صورت ویژه تشکر می‌کنم. نمی‌توانستم توقع نتیجه‌ای بیشتر و بهتر از این را داشته باشم. رکوردها در بخش سه وضعیت بانوان و مردان و […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، مریم طالبی درباره عملکرد تیراندازان کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: ابتدا از خبرنگاران که رقابت‌های ما را پوشش دادند، به‌ صورت ویژه تشکر می‌کنم. نمی‌توانستم توقع نتیجه‌ای بیشتر و بهتر از این را داشته باشم. رکوردها در بخش سه وضعیت بانوان و مردان و نیز تفنگ بادی مردان جابجا شد و وضعیت بچه‌ها خوب بود.

سرمربی تیم ملی تفنگ ایران با تمجید از شاگردانش گفت: می‌توانستیم برای این مسابقات بهتر مهیا شویم اما به‌خاطر مشکلات متعدد و نبود امکانات نتوانستیم مدال بگیریم. از این بابت شرمنده مردم هستم، اما مردم بدانند که این بچه‌ها چیزی کم نگذاشتند و با توجه به داشته‌ها و امکانات خود، فراتر از انتظارات ظاهر شدند‌. امیدوارم مردم، کاستی‌ها را بر ما ببخشند و ان‌شاءالله در مسابقات بعدی با کسب سهمیه المپیک، دل آنها را بیشتر شاد می‌کنیم.

 

.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم