به گزارش زیرنویس، این مراسم یادبود در حرم حضرت زینب سلام الله علیها در حومه دمشق با حضور شخصیت‌های سیاسی و نظامی رسمی سوریه، گروه‌های مقاومت فلسطین و نمایندگان حزب‌الله و الحشد الشعبی برگزار شد. بر اساس گزارش العالم، در این مراسم شیخ اکرم دیاب، نماینده حزب‌الله گفت: ما معتقدیم که جمهوری اسلامی مانند آقای […]

به گزارش زیرنویس، این مراسم یادبود در حرم حضرت زینب سلام الله علیها در حومه دمشق با حضور شخصیت‌های سیاسی و نظامی رسمی سوریه، گروه‌های مقاومت فلسطین و نمایندگان حزب‌الله و الحشد الشعبی برگزار شد.

بر اساس گزارش العالم، در این مراسم شیخ اکرم دیاب، نماینده حزب‌الله گفت: ما معتقدیم که جمهوری اسلامی مانند آقای ابراهیم رئیسی و امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه قطعاً به حمایت خود از محور مقاومت ادامه خواهد داد و این حمایت‌ها تحت هیچ شرایطی تغییر نمی‌کند و نخواهد کرد.

ابو مجاهد مسئول روابط عمومی جنبش جهاد اسلامی نیز گفت: مردم فلسطین، این حامی بزرگ آرمان فلسطین را که در کنار مظلومان فلسطینی ایستاده و همچنین وزیر امور خارجه را که سابقه طولانی در حمایت از مردم فلسطین در همه منابر و مجامع بین المللی و همچنین در طوفان الاقصی داشت، از آرمان فلسطین دفاع کرد و برای توقف حمله صهیونیست ها به مردم فلسطین تلاش زیادی کرد، از دست داد”.

سید فاضل الموسوی تولیت حرم حضرت زینب (س) نیز گفت: این مصیبت بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران اسلامی و همه ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند به آنها پاداش نیک دهد.»

شرکت کنندگان ضمن ابراز اندوه و همبستگی با مردم و دولت ایران از این مصیبت بزرگ، بر باور خود تأکید کردند که ایران کشوری قدرتمند است و از این مصیبت عبور خواهد کرد.

شرکت کنندگان در این مراسم خطاب به این شهدا گفتند: ای شهدای ثابت قدم ، شما در قلب ما حضور دارید و اکنون ما باید مسیر را کامل کنیم تا آرزوها و آمال خود و شما را محقق کنیم.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.