بدون شک سینا اسدبیگی یکی از بازیکنان بدشانس این فصل پرسپولیس و فوتبال ایران بود که اتفاق بسیار تلخی برایش به وقوع پیوست. هافبک پرسپولیس سال گذشته در چهارم خرداد طی گفت‌وگو با زیرنویس با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس خاص‌ترین تیم ایران است و هیچ‌کس در مجموعه پرسپولیس در هیچ زمانی نمی‌تواند به […]

بدون شک سینا اسدبیگی یکی از بازیکنان بدشانس این فصل پرسپولیس و فوتبال ایران بود که اتفاق بسیار تلخی برایش به وقوع پیوست.

هافبک پرسپولیس سال گذشته در چهارم خرداد طی گفت‌وگو با زیرنویس با اشاره به شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس خاص‌ترین تیم ایران است و هیچ‌کس در مجموعه پرسپولیس در هیچ زمانی نمی‌تواند به شکست فکر کند. از روز اولی که به پرسپولیس آمدم همه از قهرمانی حرف می‌زدند و بزرگترهای تیم خیلی تلاش می‌کردند تا این تفکر میان بازیکنان تازه‌وارد جا بیفتد. البته شاید باورتان نشود ولی موقعی که می‌خواستم با پرسپولیس قرارداد ببندم یکی از افراد نزدیک به من گفت به این تیم نرو چون در پرسپولیس موفق نمی‌شوی و بازی به تو نمی‌رسد اما تصمیمم را گرفته بودم و چنین کاری را کردم.

اسدبیگی ادامه داد: دنبال این نیستیم که کسی قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم را به ما تبریک بگوید بلکه کار خودمان را می‌کنیم و از قهرمانی پرسپولیس لذت می‌بریم. قطعا شایسته‌ترین تیم هم برای قهرمانی بودیم. البته وقتی استقلال قهرمان سوپرجام شد، یحیی گل‌محمدی به این تیم تبریک گفت و به نظرم با آن کار بزرگی خود را نشان داد. در مورد این‌که استقلالی‌ها می‌گویند یک عده می‌خواستند پرسپولیس را قهرمان کنند هم باید از خودشان بپرسید. از استقلالی‌ها بپرسید آیا می‌شود چنین کاری را کرد؟ ما در داخل زمین فوتبال بازی‌ها را بردیم بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند قهرمانی پرسپولیس را زیر سوال ببرد.

مصاحبه اسدبیگی

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.