به گزارش زیرنویس، این مراسم با حضور خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان ، مقامات لشکری و کشوری، کازیرنویسن و معاونان و مدیران وزرات خارجه و سفیران خارجی مقیم در تهران در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد. محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری، علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت، سردار سلامی فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام ابوترابی امام […]

به گزارش زیرنویس، این مراسم با حضور خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان ، مقامات لشکری و کشوری، کازیرنویسن و معاونان و مدیران وزرات خارجه و سفیران خارجی مقیم در تهران در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد.

محمد مخبر سرپرست ریاست‌جمهوری، علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت، سردار سلامی فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران از جمله شرکت‌کنندگان در این مراسم هستند.

پیکر شهید حسین امیرعبداللهیان روز پنجشنبه پس از تشییع در وزارت خارجه و شهر ری در حرم حضرت شاه‌عبدالعظیم حسنی به خاک سپرده شد.

رئیس‌جمهور ایران، روز یک‌شنبه، برای افتتاح سد مرزی «قیزقلعه سی» به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد. در پی این حادثه، رئیس‌جمهور و وزیر خارجه ایران و دیگر همراهان شان به شهادت رسیدند.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.