محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره یدار تیم‌های استقلال و نساجی در قائمشهر مازندران اظهار داشت: متاسفانه بازی با نتیجه‌ای رقم نخورد که ما صدرنشینی مان را ادامه بدهیم. احتیاط در زمین حریف شرط عقل بود اما نه اینقدر که دیگر یک حمله درست و حسابی هم روی دروازه نساجی […]

- برد پرسپولیس مبارک فدراسیون باشد/ اخراج بازیکن استقلال خوزستان هدیه داوری بود/ از استقلال خودمان هم بیشتر توقع داشتیم 

محمد نوری بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با زیرنویس، درباره یدار تیم‌های استقلال و نساجی در قائمشهر مازندران اظهار داشت: متاسفانه بازی با نتیجه‌ای رقم نخورد که ما صدرنشینی مان را ادامه بدهیم. احتیاط در زمین حریف شرط عقل بود اما نه اینقدر که دیگر یک حمله درست و حسابی هم روی دروازه نساجی ترتیب ندهیم. 

وی افزود: اگر قرار باشد به دروازه نساجی هم حمله نکنیم پس چطور می‌خواهیم قهرمان شویم. آقای نکونام و شاگردانش باید در شهر قائمشهر خودشان را به آب و آتش می‌زدند تا برنده شوند اما متاسفانه فریب نتیجه سه بر صفر استقلال خوزستان در نیمه اول را خوردند و همه چیز را به امان خدا رها کردند. به نظرم این تنبیه برای تیم استقلال طعم تلخی برای هواداران تیم داشت. 

بازیکن قدیمی استقلال همچنین گفت: زمانی که نیمه اول بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس سه بر صفر به پایان رسید کاملاً مطمئن بودم که اتفاقات عجیب و غریبی در نیمه دوم رخ خواهد داد. بازیکن خارجی تیم استقلال خوزستان سر خورد و حتی در هنگام زمین خوردن به بازیکن پرسپولیس برخورد هم نکرد اما داور که منتظر بهانه بود کارت زرد دوم را نشان داد و او را اخراج کرد. دیگر چطور قرار است به یک تیم کمک کنند. 

نوری خاطرنشان کرد: تیم استقلال خوزستان با بضاعتی که داشت توانسته بود در تهران سه گل به تیم سوگلی آقایان بزند و این فشار زیادی را به آنها وارد کرده بود.خلاصه بازی در استادیوم آزادی آن هم جلوی این همه هوادار برای یک تیم خوزستانی ۱۰ نفره کار آسانی نبود و در نهایت نتیجه به شکلی رقم خورد که آقایان منتظرش بودند. واقعا متاسفم برای فدراسیون فوتبال که چنین داورانی را برای ضاوت مسابقات حساس پایانی لیگ انتخاب می‌کند. جا دارد این برد را به فدراسیون فوتبال تبریک بگوییم که به خواسته‌شان رسیدند. 

نوری ادامه داد: از لحظه‌ای که گفتند قرار است بازی استقلال تهران به عنوان صدرنشین لیگ برتر را در شبکه ورزش پخش کنند و بازی تیم سوگلی در شبکه سوم روی آنتن برود می‌شد انتظار داشت که برنامه‌ها را طوری چیده‌اند تا پرسپولیس برنده شود. اما ما از استقلال هم دلخوریم که آنطور که باید و شاید در قائمشهر به زمین نرفت.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.