سازمان ملل برای رئیس جمهور فقید ایران مجلس یادبود برگزار می‌کند
سازمان ملل برای رئیس جمهور فقید ایران مجلس یادبود برگزار می‌کند

مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرار است این هفته مجلس یادبودی برای گرامی‌داشت یاد «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری فقید ایران برگزار کند.

- سازمان ملل برای رئیس جمهور فقید ایران مجلس یادبود برگزار می‌کند

اطلاعات نوشت: دنیس فرانسیس، نماینده ترینیداد و توباگو در سازمان ملل که در حال حاضر ریاست مجمع عمومی این سازمان را بر عهده دارد در بیانیه‌ای اعلام کرد این جلسه روز ۳۰ می (پنجشنبه ۱۰ خرداد) برگزار خواهد شد.

در این بیانیه آمده است: مفتخرم به اطلاع برسانم که مجمع عمومی سازمان ملل ساعت ۱۰ صبح روز ۳۰ می ۲۰۲۴ در سالن مجمع جلسات عمومی، مجلس یادبودی برای گرامی‌داشت یاد رئیس جمهوری اسلامی ایران، عالیجناب سید ابراهیم رئیسی خواهد داشت.

گفتنی است در جلسه روز پنجشنبه گذشته مجمع عمومی سازمان ملل متحد نیز نمایندگان کشورها یک دقیقه به احترام رئیس‌جمهوری شهید ایران و هیأت همراه ایشان سکوت کردند. فرانسیس در جلسه روز پنجشنبه گفت: من اکنون نمایندگان کشورها را دعوت می‌کنم برای گرامی‌داشت یاد سید ابراهیم رئیسی یک دقیقه بایستند. قبل‌تر از آن شورای امنیت هم یک دقیقه به احترام رئیس‌جمهوری شهید ایران سکوت کرده بود.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.