جدایی کیلیان ام‌باپه از پاری‌سن‌ژرمن قطعی شده است و به احتمال خیلی زیاد خبر پیوستنش به رئال مادرید به‌زودی اعلام خواهد شد. ام‌باپه با آنکه روز‌های درخشانی را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن پشت سر گذاشت، اما نحوه جدایی او با انتقاد‌های زیادی همراه شد. به نقل از لوپاریزین، این بار نوبت به امانوئل پتی رسید تا […]

- او خسته‌کننده شده و رفتارش در جشنی که برگزار کرد احمقانه بود

جدایی کیلیان ام‌باپه از پاری‌سن‌ژرمن قطعی شده است و به احتمال خیلی زیاد خبر پیوستنش به رئال مادرید به‌زودی اعلام خواهد شد. ام‌باپه با آنکه روز‌های درخشانی را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن پشت سر گذاشت، اما نحوه جدایی او با انتقاد‌های زیادی همراه شد.

به نقل از لوپاریزین، این بار نوبت به امانوئل پتی رسید تا به انتقاد از رفتار‌های ام‌باپه پردازد. ستاره سابق فرانسوی‌ها گفت: ام‌باپه خسته‌کننده شده است. او باید رفتاری متواضعانه مثل دوران نخست فوتبالش در پیش بگیرد. من نخستین حامی ام‌باپه بودم، اما اخیرا با رفتارهایش من را خسته کرد. اگر این امکان را داشتم که او را به فرودگاه ببرم تا مستقیما راهی مادرید شود این کار را می‌کردم.

او ادامه داد: اگر ام‌باپه نمایش خوبی برابر لیون داشته باشد و تیم را به قهرمانی در جام حذفی برساند شاید کمی از رفتار‌های خسته‌کننده اخیرش را پاک کند. جشنی که ام‌باپه هفته قبل برگزار کرد احمقانه بود و غرور این بازیکن را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد او علاقه‌ای برای حضور در دیدار برابر لیون ندارد.

ام‌باپه در دیدار‌های اخیر پاری‌سن‌ژرمن در فهرست تیم قرار نگرفته است و به نظر می‌رسد که لوئیس انریکه تمایلی برای استفاده از این بازیکن در دیدار امشب برابر لیون نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.