به گزارش زیرنویس، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از تصادف دو دستگاه خودرو سواری پراید و تیبا در جاده سهمیرزاد به فولادمحله و برجا ماندن ۶ مصدوم و یک جان‌باخته خبر داد. ایسنا در خبری نوشت: حسین درخشان ۵ خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۶ شب گذشته، بر اثر برخورد […]

- ۶ مصدوم و یک جان‌باخته در تصادف پراید و تیبا

به گزارش زیرنویس، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از تصادف دو دستگاه خودرو سواری پراید و تیبا در جاده سهمیرزاد به فولادمحله و برجا ماندن ۶ مصدوم و یک جان‌باخته خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: حسین درخشان ۵ خردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۴۶ شب گذشته، بر اثر برخورد دو خودرو سواری پراید با تیبا در ۱۵ کیلومتری جاده شهمیرزاد به فولاد محله اعلام شد.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری کوهستان نیزوا جمعیت هلال احمر شهرستان مهدیشهر با هماهنگی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات EOC این استان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: در این حادثه، ۶ نفر از سرنشینان مصدوم شدند و متاسفانه یک نفر نیز جان باخته است.

درخشان با اشاره به شدت تصادف ادامه داد: یک نفر از مصدومین و فرد جان‌باخته این سانحه جاده ای توسط نیروهای عملیاتی هلال احمر رها سازی شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ادامه داد: افراد مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند و فرد جان‌باخته به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.