به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است شرکت لویدیان، پیشگام در زمینه تولید هیدروژن و گرافن از گازهای آلاینده، با راه‌اندازی دفتری در آمریکا، گامی بزرگ در جهت گسترش فعالیت‌های خود در آمریکای شمالی برداشته است. این دومین پایگاه لویدیان در خارج از انگلستان است و پس از افتتاح دفتر ابوظبی، نشان‌دهنده عزم […]

به گزارش سلام نو آنطور که ایسنا نوشته است شرکت لویدیان، پیشگام در زمینه تولید هیدروژن و گرافن از گازهای آلاینده، با راه‌اندازی دفتری در آمریکا، گامی بزرگ در جهت گسترش فعالیت‌های خود در آمریکای شمالی برداشته است.

این دومین پایگاه لویدیان در خارج از انگلستان است و پس از افتتاح دفتر ابوظبی، نشان‌دهنده عزم این شرکت برای حضور فعال در بازار جهانی و ارائه راهکارهای نوآورانه برای چالش‌های زیست‌محیطی است.

لویدیان در حال حاضر با طیف وسیعی از مشتریان بالقوه در ایالات متحده و کانادا در حال مذاکره است. این شرکت همچنین با شرکای راهبردی کانادایی برای استقرار سیستم Loop در بزرگترین کارخانه آهن سبز جهان در کبک همکاری می‌کند.

سیستم Loop لویدیان، انقلابی در تصفیه گازهای آلاینده:

سیستم Loop لویدیان از فناوری پیشرفته‌ای برای تبدیل گازهای زائد خروجی از سایت‌های تولید نفت و گاز به هیدروژن و گرافن استفاده می‌کند. این فرآیند نه تنها از انتشار گازهای گلخانه‌ای مضر مانند متان جلوگیری می‌کند، بلکه مواد ارزشمندی با کاربردهای صنعتی فراوان تولید می‌کند.

گامی در جهت نجات کره زمین:

در حال حاضر، ۱۵ درصد از کل انتشار گازهای گلخانه‌ای مربوط به بخش انرژی است. فناوری لویدیان با ارائه منبع جدیدی از هیدروژن تمیز و گرافن با کیفیت بالا، گامی مهم در جهت کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و مقابله با گرمایش زمین به شمار می‌رود.

جان هارتلی، مدیرعامل لویدیان، در این باره می‌گوید:

“با تبدیل متان، این گاز گلخانه‌ای قدرتمند، به گرافن و هیدروژن با ارزش، ما می‌توانیم اساساً اقتصاد را متحول کرده و راه را برای کاهش بیشتر انتشار کربن هموار کنیم. این امر زمینه‌ساز ایجاد رابطه‌ای جدید بین سیاره و سود خواهد شد.”

این اقدام نه تنها برای لویدیان، بلکه برای آینده کره زمین نیز یک گام مهم به شمار می‌رود.

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.