به گزارش زیرنویس، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از بازداشت عامل توهین به ساحت شهدای خدمت در فضای مجازی خبر داد. ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ شاهین حسنوند با اشاره به جزئیات این پرونده گفت:‌ در جریان رصد و پایش فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت یک صفحه اینستاگرامی با ۶۰۰۰ دنبال کننده […]

- بازداشت عامل توهین به شهدای خدمت در اینستاگرام

به گزارش زیرنویس، رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از بازداشت عامل توهین به ساحت شهدای خدمت در فضای مجازی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ شاهین حسنوند با اشاره به جزئیات این پرونده گفت:‌ در جریان رصد و پایش فضای مجازی، اطلاعاتی از فعالیت یک صفحه اینستاگرامی با ۶۰۰۰ دنبال کننده در خصوص نشر اکاذیب و توهین به ساحت شهدای خدمت به‌دست آمد و بررسی آن در دستورکار قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، گرداننده صفحه مذکور شناسایی و با اقدامات فنی و تخصصی محل سکونت وی در حوزه انتظامی غرب استان تهران به‌دست آمد و برابر هماهنگی قضائی، به پلیس فتا احضار شد.

حسنوند تصریح کرد: متهم که با انتشار اخبار کذب و محتواهای توهین آمیز در صفحه مجازی متعلق به خود باعث تشویش اذهان عمومی و آزرده خاطر کردن خانواده های معظم شهداء شده بود، پس از حذف محتوای مجرمانه، ابراز ندامت و استوری عذرخواهی از خانواده معظم شهداء، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

۴۷۲۳۶

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.