به گزارش سلام نو به نقل از فرارو ؛ آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت را باید گران‌ترین گوشی فعلی بازار موبایل در کشورمان بدانیم؛ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان. آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر CH در این بازه قیمت قرار می‌گیرد و آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه ۵۱۲ گیگابایت با […]

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو ؛ آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت را باید گران‌ترین گوشی فعلی بازار موبایل در کشورمان بدانیم؛ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان.

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر CH در این بازه قیمت قرار می‌گیرد و آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه ۵۱۲ گیگابایت با پارت‌نامبر CH حدود ۱۴۴ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

آیفون SE مدل ۲۰۲۲ به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها، با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ۲۹ میلیون تومان فروخته می‌شود و کف قیمت آیفون ۱۳ به ۳۸ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگابایت با پارت‌نامبر CH در این محدوده قیمت قرار دارد و خرید آیفون ۱۳ نسخه ۲۵۶ گیگابایت ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان آب می‌خورد

آیفون ۱۱ باگذشت چهار سال حضور در بازار موبایل ایران، همچنان خریدار دارد. قیمت آیفون ۱۱ نسخه ۶۴ گیگابایت کمتر از ۲۸ میلیون تومان است و به‌این ترتیب صاحب لقب ارزان‌ترین گوشی اپل در ایران می‌شود.

قیمت آیفون امروز
مدل قیمت
آیفون ۱۳ نسخه CH (۱۲۸ گیگابایت) ۳۸ میلیون تومان
آیفون ۱۳ نسخه CH (۲۵۶ گیگابایت) ۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۱ (۶۴ گیگابایت) ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو نسخه CH (نسخه ۵۱۲ گیگابایت) ۱۴۴ میلیون تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه CH (نسخه یک ترابایت) ۱۵۰ میلیون تومان
آیفون SE مدل ۲۰۲۲ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۲۹ میلیون تومان

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.