به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهرداد بذرپاش پس از جلسه شورای عالی مسکن اظهار داشت: هفدهمین جلسه شورای عالی مسکن صبح امروز برگزار شد، خود این عدد ۱۷ معنایی دارد و اهتمام دولت و رئیس‌جمهور شهیدمان را به مسئله مسکن نشان می‌دهد. وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز این جلسه با ریاست آقای مخبر […]

- خبر مهم وزیر راه برای بازار مسکن/ سقف اجاره‌بها چه تغییری می‌کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مهرداد بذرپاش پس از جلسه شورای عالی مسکن اظهار داشت: هفدهمین جلسه شورای عالی مسکن صبح امروز برگزار شد، خود این عدد ۱۷ معنایی دارد و اهتمام دولت و رئیس‌جمهور شهیدمان را به مسئله مسکن نشان می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز این جلسه با ریاست آقای مخبر سرپرست محترم ریاست جمهوری برگزار شد، بیش از ۲ میلیون ۶۰۰ هزار واحد مسکونی هم اکنون در حال ساخت است و این هفته در ۳ استان حدود ۶۰ هزار مسکن افتتاح شده و کلید آن به مردم واگذار می‌شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ رکورد صدور پروانه در بافت فرسوده شکسته شد و حدود ۹۲ هزار پروانه صادر شد و در کل دولت این عدد به ۲۷۰ هزار رسیده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: به شورای عالی مسکن استان‌ها اختیار داده شد که ظرف مدت ۴۸ ساعت سقف اجاره‌بها در هر استان را مطابق قانون تعیین و به دبیرخانه ارسال کنند تا شرایط مداخله قانونی و منظم در بازار اجاره توسط دولت دنبال شود.

بذرپاش با اشاره به تصمیمات مهم جلسه گفت: تورم نقطه‌به‌نقطه اردیبهشت ماه بخش مسکن کاهشی شده است، ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه ۱۴۰۳ بنا شد، برای افزایش سرمایه بانک مسکن پرداخت شود که این رقم از طریق اوراق تامین خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.