به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ مدیرعامل آبفای استان اصفهان که به منظور بازدید از طرح های آبی پالایشگاه به همراه معاونان خود دراین شرکت حضور یافته بود، اجرای  طرح های آبی در پالایشگاه اصفهان را برای کمک به حل بحران آب در اصفهان مثبت ارزیابی کرد گفت: پروژه های بسیار خوبی درپالایشگاه اصفهان با سرعت بسیار […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ مدیرعامل آبفای استان اصفهان که به منظور بازدید از طرح های آبی پالایشگاه به همراه معاونان خود دراین شرکت حضور یافته بود، اجرای  طرح های آبی در پالایشگاه اصفهان را برای کمک به حل بحران آب در اصفهان مثبت ارزیابی کرد گفت: پروژه های بسیار خوبی درپالایشگاه اصفهان با سرعت بسیار خوب به اجرا درآمده است.

مهندس حسین اکبریان تصریح کرد: در بازدیدی که از طرح های آبی و احداث مخازن استراتژیک پالایشگاه داشتیم پروژه ها مراحل پایانی را در حال طی کردن است، با هماهنگی و همکاری خوبی که بین شرکت آبفا و پالایشگاه اصفهان وجود دارد امیدواریم بتوانیم ازاین مخازن برای مواقع اضطراری و ذخیره سازی استراتژیک برای پالایشگاه و آب شرب شهر اصفهان استفاده کنیم.

هلدینگ 1وی تاکید کرد: توافقاتی دراین زمینه صورت گرفته که با رعایت بحث های کیفی و الزامات، توافقاتی با مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان شد که امیدواریم هر چه زودتر عملیاتی شود تا مردم شهر اصفهان بتوانند از این ذخیره سازی آب شرب استفاده کنند.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان اظهارداشت: موضوع استفاده صنایع از پساب و آب های نامتعارف به جای آب های متعارف پیش بینی این است که در بند (ع) تبصره هشت قانون بودجه ۱۴۰۲ صنایع الزام شدند که از آب های نامتعارف استفاده کنند و پالایشگاه با توجه به نیاز آبی که داشته به سمت استفاده از پساب تولیدی شاهین شهر رفته است.

هلدینگ 2اکبریان، درباره تصفیه خانه پالایشگاه اصفهان توضیح داد: تصفیه خانه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا احداث شده و در این زمینه پالایشگاه در زمینه انتقال آب دریا هم فعال است و امیدواریم استفاده ازآب های غیر متعارف که در دستور کار پالایشگاه بوده همچنان ادامه پیدا کند.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان درباره مشارکت پالایشگاه اصفهان در طرح انتقال آب از دریای عمان افزود: همه صنایع طبق قانون موظفند که به سمت استفاده ازمنابع غیر شرب برای مصارف خود حرکت کنند و پالایشگاه هم دراین زمینه حرکت های بسیارخوبی انجام داده است، بحث استفاده مجدد از پساب پالایشگاه ، استفاده از پساب فاضلاب شاهین شهر و  استفاده از آب دریا حکایت از یک برنامه جامع در پالایشگاه برای استفاده بهینه از آب غیر متعارف دارد که جای قدردانی از مدیر عامل محترم و مدیران این شرکت دارد .

هلدینگ 3منبع: روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.