بایرن مونیخ سرانجام جایگزینی برای توماس توخل پیدا کرد و ونسان کمپانی به زودی هدایت غول‌های بوندس‌لیگا را بر عهده خواهد گرفت. به نقل از فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، بایرن و برنلی بر سر غرامت ۱۲ میلیون یورویی به توافق رسیدند و کمپانی با قراردادی سه ساله به باشگاه باواریایی خواهد پیوست. به […]

- سرمربی بعدی بایرن مونیخ مشخص شد

بایرن مونیخ سرانجام جایگزینی برای توماس توخل پیدا کرد و ونسان کمپانی به زودی هدایت غول‌های بوندس‌لیگا را بر عهده خواهد گرفت. به نقل از فابریتزیو رومانو، کارشناس نقل و انتقالات، بایرن و برنلی بر سر غرامت ۱۲ میلیون یورویی به توافق رسیدند و کمپانی با قراردادی سه ساله به باشگاه باواریایی خواهد پیوست.

به گزارش بی‌بی‌سی، کریگ بلامی دستیار کمپانی در برنلی این مربی بلژیکی را در آلیانتس‌آرنا همراهی نخواهد کرد اما فلوریبرت انگالولا و برام گیرز بخشی از کادر مربیگری او را تشکیل خواهند داد.

بیشتر بخوانید: گزینه عجیب و غیرمنتظره در آستانه بایرنی شدن/ اسطوره سیتی روی نیمکت باواریایی‌ها

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.