به گزارش زیرنویس، چندی قبل، مرد جوانی به شعبه هفتم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس غلامحسین صادق‌زاده قرار گرفت، گفت: ساکن کرج هستم اما به تهران آمدم و یک اتاق داخل مسافرخانه‌ای در جنوب تهران گرفتم، در آنجا با فردی به نام بهرنگ آشنا شدم که تصمیم گرفتیم تا با یکدیگر به […]

به گزارش زیرنویس، چندی قبل، مرد جوانی به شعبه هفتم دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس غلامحسین صادق‌زاده قرار گرفت، گفت: ساکن کرج هستم اما به تهران آمدم و یک اتاق داخل مسافرخانه‌ای در جنوب تهران گرفتم، در آنجا با فردی به نام بهرنگ آشنا شدم که تصمیم گرفتیم تا با یکدیگر به ترکیه مهاجرت کنیم.

شاکی ادامه داد: بهرنگ در این میان مدام تصمیم خود را تغییر می‌داد که به‌خاطر این موضوع با یکدیگر قرار گذاشتیم تا به یک کافه در غرب تهران برویم. در آنجا مشغول صحبت کردن بودیم که ناگهان چند مرد جوان با شگرد جعل عنوان مامور نظامی به بهانه اینکه مرتکب جرم شده‌ام من را سوار بر یک خودرو کردند.

مالباخته توضیح داد: هنگامی که سوار خودرو شدم مردان جوان با ایجاد ضرب و جرح ساعت و پول‌هایی که همراهم بود را سرقت و با تهدید‌های فراوان رهایم کردند حالا به اینجا آمدم تا از آنها شکایت کنم.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرا، تیم تحقیق با دستور بازپرس جنایی راهی محل حادثه شدند و با اقدامات اطلاعاتی دریافتند که نقشه این آدم‌ربایی از گذشته طراحی شده بود.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.