به گزارش زیرنویس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد مخدر در استان گفت: این باند قصد داشت تا ۵۰ کیلوگرم شیشه و تریاک را در داخل بار کدو تنبل منتقل کند.  سردار رحیم جهانبخش روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس از فعالیت افرادی در خصوص انتقال محموله […]

به گزارش زیرنویس: فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به انهدام باند قاچاق مواد مخدر در استان گفت: این باند قصد داشت تا ۵۰ کیلوگرم شیشه و تریاک را در داخل بار کدو تنبل منتقل کند.

 سردار رحیم جهانبخش روز شنبه در این خصوص اظهار کرد: ماموران پلیس از فعالیت افرادی در خصوص انتقال محموله مواد مخدر با یک دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل کدو تنبل، در مسیر ارومیه – مهاباد، ۴۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و پنج کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل بار کدو تنبل ها جاسازی شده بودند، کشف شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این راستا چهار نفر دستگیر و یک دستگاه کامیون به همراه یک دستگاه خودر. سواری توقیف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار جهانبخش تاکید کرد: پلیس برای ارتقای احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان نیز می توانند هرگونه فعالیت غیرقانونی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.