زومیت در خبری نوشت:بر اساس این مصوبه که روز یکم خرداد از سوی محمد مخبر، رئیس قوه مجریه ابلاغ شد، در صورت لغو این ممنوعیت، سود بازرگانی تلفن‌های همراه برند اپل ۹۶ درصد خواهد بود. این تصویب‌نامه همچنین سود بازرگانی گوشی‌های هوشمند با ارزش کمتر از ۱۵۰ دلار را ۶ درصد، گوشی‌های با ارزش بالاتر […]

زومیت در خبری نوشت:بر اساس این مصوبه که روز یکم خرداد از سوی محمد مخبر، رئیس قوه مجریه ابلاغ شد، در صورت لغو این ممنوعیت، سود بازرگانی تلفن‌های همراه برند اپل ۹۶ درصد خواهد بود.

این تصویب‌نامه همچنین سود بازرگانی گوشی‌های هوشمند با ارزش کمتر از ۱۵۰ دلار را ۶ درصد، گوشی‌های با ارزش بالاتر از ۶۰۰ دلار ۲۸ درصد تعیین کرده است.

همچنین این تصویبنامه می‌گوید: «با توجه ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، در صورت لغو ممنوعیت آن در آینده توسط مراجع ذی‌صلاح، سود بازرگانی آن به میزان ۹۶ درصد پیش‌بینی خواهد شد.»

آیا ممنوعیت واردات آیفون برداشته می‌شود؟

۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.