به گزارش زیرنویس از خوزستان؛ عبدالله حبیبی در گفت‌و‌گوی رسانه ای با اشاره به آخرین روند برگزاری سه مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش ادامه داد: مرحله نخست آزمون آموزگاری در حال انجام است، آزمون کتبی کیفیت بخشی برگزار شده و آزمون مرحله دبیری نیز تا ماه آینده انجام می‌شود که جذب چهار هزار نفر در […]

به گزارش زیرنویس از خوزستان؛ عبدالله حبیبی در گفت‌و‌گوی رسانه ای با اشاره به آخرین روند برگزاری سه مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش ادامه داد: مرحله نخست آزمون آموزگاری در حال انجام است، آزمون کتبی کیفیت بخشی برگزار شده و آزمون مرحله دبیری نیز تا ماه آینده انجام می‌شود که جذب چهار هزار نفر در آموزش و پروش خوزستان تا پایان شهریور ماه نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه جذب چهار هزار نیروی جدید به آموزش و پرورش خوزستان بخش زیادی از کمبودهای موجود در استان را برطرف می‌کند، افزود: علاوه بر جذب این تعداد نیروی جدید، استفاده از همکاران بازنشسته، دانشجومعلمان و افراد حق التدریسی تمام نیاز آموزشی خوزستان برای سال آینده تحصیلی را جبران می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار امیدواری کرد اول مهر هیچ کلاس بدون معلمی در استان خوزستان وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برای جذب ۳۰ هزار سرایدار و نیروی خدماتی برای مدارس کشور افزود: خوزستان نیز در این آزمون دارای سهمیه جذب سرایدار است که در دفتر آزمون اسخدامی که به زودی منتشر می‌شود سهم این استان در آن آزمون نیز مشخص می‌شود.

به گزارش زیرنویس، جمعیت دانش آموزی خوزستان یک‌میلیون و ۱۰۰ هزار نفر است که در هشت هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.