مس رفسنجان روز گذشته مقابل ملوان بردی ارزشمند را با نتیجه یک بر صفر به دست آورد و جمع امتیازاتش را به عدد ۳۵ رساند. تک گل مسی‌ها را در این مسابقه سجاد شهباززاده مهاجم با تجربه نارنجی پوشان به ثمر رساند تا ضمن رساندن تیمش به پیروزی خودش را هم با یک رکورد جدید […]

- مهاجم استقلالی در شمال به یک پرسپولیسی رسید/ رکورد کریم انصاری فرد در آستانه شکستن

مس رفسنجان روز گذشته مقابل ملوان بردی ارزشمند را با نتیجه یک بر صفر به دست آورد و جمع امتیازاتش را به عدد ۳۵ رساند. تک گل مسی‌ها را در این مسابقه سجاد شهباززاده مهاجم با تجربه نارنجی پوشان به ثمر رساند تا ضمن رساندن تیمش به پیروزی خودش را هم با یک رکورد جدید مواجه شود.

شهباززاده که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان، استقلال، سایپا و مس رفسنجان را در کارنامه دارد دیروز تعداد گل‌های زده خود را در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر به عدد ۷۷ رساند تا با عبور از محمد قاضی در جدول بهترین گلزنان لیگ رده دهم را به خود اختصاص بدهد.

در این جدول غلامرضا عنایتی با ۱۴۷ گل زده صدرنشین است و مهدی رجب‌زاده و آرش برهانی با ۱۱۶ و ۱۱۵ گل زده رده‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. لوسینو پریرا، فریدون فضلی، لوسیانو ادینیو، جلال رافخایی، محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری فرد در رده‌های بعدی هستند.

جالب اینکه شهباززاده فعلاً به طور مشترک با انصاری‌فرد در رده نهم برترین گلزنان لیگ قرار گرفته و این شانس را دارد تا تعداد گل‌های زده‌اش را در آینده افزایش بدهد.

بیشتر بخوانید: اولین بازیکنی که قلعه‌نویی خط زد مشخص شد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.