به گزارش زیرنویس،در شرایطی که تصاویری در فضای مجاری از ریزش سنگ در جاده چالوس محدوده هزارچم در بامداد امروز منتشر شده است رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های تندری و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان، رانندگان از سفرهای غیر ضرور در این محورها […]

- ریزش وحشتناک سنگ در این جاده شمالی

به گزارش زیرنویس،در شرایطی که تصاویری در فضای مجاری از ریزش سنگ در جاده چالوس محدوده هزارچم در بامداد امروز منتشر شده است رئیس پلیس راه البرز اعلام کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش‌های تندری و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی استان، رانندگان از سفرهای غیر ضرور در این محورها خودداری کنند.

ایسنا در خبری نوشت:سرهنگ پیمان کرمی روز شنبه پنجم خرداد اظهار کرد: طبق گزارش سازمان هواشناسی، سامانه بارش تندری همراه با وزش باد شدید، رعد وبرق و رگبار از عصر امروز در البرز فعال می‌شود.

وی یادآورشد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل در تمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

سرهنگ کرمی با بیان اینکه همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است؛ گفت: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.