به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌ملی هاکی داخل سالن کشورمان برای نهمین بار قهرمان آسیا شدند. بعد از قهرمانی در آسیا بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی داخل آسیا و کشورمان مدال ها و کاپ قهرمانی تیم ملی هاکی را به روح شهدای راه خدمت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و هیات همراه تقدیم […]

- هاکی ایران بر بام آسیا ایستاد/ تقدیم جام قهرمانی به رئیس جمهور شهید و همراهانش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم‌ملی هاکی داخل سالن کشورمان برای نهمین بار قهرمان آسیا شدند. بعد از قهرمانی در آسیا بهرام قدیمی ریاست فدراسیون هاکی داخل آسیا و کشورمان مدال ها و کاپ قهرمانی تیم ملی هاکی را به روح شهدای راه خدمت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و هیات همراه تقدیم کردند.تیم ملی ایران با قهرمانی در این مسابقات، جواز حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۲۵ کرواسی را بدست آورد.

 

بهرام قدیمی، رئیس فدراسیون هاکی درباره این قهرمانی گفت: فدراسیون هاکی جام قهرمانی خود را به روح شهدای راه خدمت آیت‌الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور مردمی و هیات همراه وی، تقدیم می‌کند.

 

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی هدفمند کادر فنی و حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و هیات‌های استانی و برگزاری اردوهای باکیفیت، امیدواریم بتوانیم در جام‌جهانی کرواسی مقام سومی خود را در جهان ارتقا دهیم.

 

تیم ملی هاکی کشورمان که دارای رنکینگ ۲ جهان است، به همرا مالزی جواز حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۵ که اواخر امسال به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد را کسب کرد.

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.