به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز، در تشریح این خبر گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت، دستگیری سارق یا سارقان از اولویتهای فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز بوده و دستگیری آنان را به جد در دستور کار خود قرار داده اند. این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۲۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ حسین زلقی رئیس پلیس کلانشهر اهواز، در تشریح این خبر گفت: در راستای برقراری نظم و امنیت، دستگیری سارق یا سارقان از اولویتهای فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز بوده و دستگیری آنان را به جد در دستور کار خود قرار داده اند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران کلانتری ۲۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و اشراف پلیسی موفق به شناسایی ۶ نفر سارق حرفه ای شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در حین سرقت دستگیر شدند. 

رئیس پلیس کلانشهر اهواز با بیان اینکه متهم در بازجوئی پلیس پس از مواجهه با ادله موجود به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند. 

سرهنگ زلقی تاکید کرد: لازم است شهروندان در هنگام خروج از مغازه در پیشگیری از سرقت توصیه های پلیس را مورد توجه قرار دهند.

علی رنجکش

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.