به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سارق کارخانه‌ها گفت: در پی وقوع سرقت از کارخانه‌ای در اردیبهشت امسال در محدوده باقرشهر، عوامل عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند. وی افزود: در تحقیقات […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ محمدقاسم طرهانی؛ فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سارق کارخانه‌ها گفت: در پی وقوع سرقت از کارخانه‌ای در اردیبهشت امسال در محدوده باقرشهر، عوامل عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی در محل حاضر شده و تحقیقات خود را در خصوص دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی ماموران کلانتری مشخص شد، سارقان اقدام به شناسایی کارخانه‌های تعطیل کرده و با شیوه و شگرد خاص قفل درب کارخانه را باز و با دستگاه هوا برش اقدام به برش قطعات آهنی و سرقت قطعات می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: تیم عملیات کلانتری باقرشهر با پوشش‌دهی نقاط احتمالی حضور سارقان و با گشت زنی‌های هدفمند، یکم خرداد هر ۲ سارق را مشاهده می‌کنند.

سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهمان پس از مشاهده ماموران بلافاصله متواری شده و به هشدارهای مأموران بی‌توجهی می‌کنند، اما ماموران در یک عملیات ضربتی پلیسی متهمان را دستگیر می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به بیش از ۵ فقره سرقت از کارخانه ها در این شهرستان اعتراف کردند لذا مالباختگان به کلانتری مراجعه و سارقان نیز پس از تکمیل پرونده با هماهنگی مراجع قضائی به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.