سحر دولتشاهی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و همسر همایون شجریان، خواننده سرشناس ایرانی با برند ساعت لاکچری خود در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.   طی ساعات اخیر تصویری از ساعت لوکس سحر دولتشاهی منتشر شده متعلق به برند کارتیه‌ی سانتوز کوارتز است که قیمت آن ۴۵۰۰ دلار (۲۵۰ میلیون تومان) است. […]

سحر دولتشاهی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و همسر همایون شجریان، خواننده سرشناس ایرانی با برند ساعت لاکچری خود در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است.

 

طی ساعات اخیر تصویری از ساعت لوکس سحر دولتشاهی منتشر شده متعلق به برند کارتیه‌ی سانتوز کوارتز است که قیمت آن ۴۵۰۰ دلار (۲۵۰ میلیون تومان) است.

 

ساعت لاکچری سحر دولتشاهی با قیمت نجومی 

 

یکی دو نمونه از واکنش کاربران در این خصوص را بخوانید:

 

* مهسا توئیت زد: خانم سحر دولتشاهی شما مرزهای شکاف طبقاتی را جابجا کردی! البته برای شما اهمیتی ندارد که مردم ایران در چه شرایط سختی به سر می برند شما فکر درآمد نجومی خودت باش. کاش بازیگر بودی که نیستی!

 

* امیر اما در مخالفت با مهسا و در دفاع از سبک زندگی سحر دولتشاهی نوشت: سرکار خانم دزدی که نکرده، دکل هم ندزدیده، سهامدار چای دبش هم نیست. نه رانت داره نه باباش براش تو هتل اسپیناس براش عروسی گرفته! هر چی بوده از زحمت خودش بوده. نوش جونش. سلبریتی که نباید مثل گداها زندگی کنه.

 

برترین ها

+

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.