به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال العین در خانه به مصاف یوکوهاما رفت و به برتری ۵-۱ رسید تا در مجموع ۶-۳ قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. گل‌های العین را در این بازی تاریخی سوفیان رحیمی در دقیاق ۸ و ۶۷، الخاندرو رومرو در دقیقه ۳۳ از روی […]

- العین پس از ۲۱ سال قهرمان آسیا شد/ دومین جام بنفش‌ها قاطعانه به‌دست آمد

به گزارش خبرنگار ایراسین، در چارچوب دور برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال العین در خانه به مصاف یوکوهاما رفت و به برتری ۵-۱ رسید تا در مجموع ۶-۳ قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.

گل‌های العین را در این بازی تاریخی سوفیان رحیمی در دقیاق ۸ و ۶۷، الخاندرو رومرو در دقیقه ۳۳ از روی پنالتی و کودجو لابا در دقایق ۱+۹۰ و ۵+۹۰ به ثمر رساندند. تنها گل تیم ژاپنی نیز در دقیقه ۴۰ توسط یان ماتئوس به دست آمد. همچنین یوکوهاما مارینوس از دقیقه ۱۰+۴۵ با اخراج ویلیام پوپ ۱۰ نفره شد.

این دومین قهرمانی العین در آسیاست، چرا که این تیم پیشتر این تیم توانسته بود در سال ۲۰۰۳ فاتح آسیا شود.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.