به گزارش زیرنویس، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران تا چهارشنبه در نقاط مختلف کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق ایران خبر داد. صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا گت:یکشنبه (۶ خردادماه) گستره بارش در شمال آذربایجان […]

- ورود سامانه بارشی جدید به کشور؛ این استان‌ها بارانی می‌شوند

به گزارش زیرنویس، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران تا چهارشنبه در نقاط مختلف کشور همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شرق ایران خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا گت:یکشنبه (۶ خردادماه) گستره بارش در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، قم، شمال استان‌های همدان، مرکزی و برخی نقاط اصفهان خواهد بود.

او ادامه داد: دوشنبه و سه شنبه (۷ و ۸ خرداد ماه) در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، برخی مناطق کوهستانی استان گلستان و شرق ،سمنان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: چهارشنبه (۹ خرداد ماه) در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط دامنه‌های جنوبی آن بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان ادامه داد: طی پنج روز آینده ریزش تگرگ در برخی مناطق مستعد و وزش باد شدید و گردوخاک همراه با سامانه بارشی دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از امروز تا سه شنبه در مناطقی از شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. تا آخر هفته در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گردوخاک انتظار می‌رود.

ضیاییان ادامه داد: طی دو روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهند شد. یکشنبه و دوشنبه دریای خزر مواج می‌شوند.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۶ و ۴ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۴۵ و ۴۵ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.