در چارچوب دیدار پایانی جام حذفی آلمان، تیم‌های بایرلورکوزن و کایزرسلاترن به مصاف هم رفتند که در نهایت لورکوزن به برتری ۱-۰ رسید و قهرمان شد. گل لورکوزن را گرانیت ژاکا در دقیقه ۱۷ با شوتی تماشایی به ثمر رساند.لورکوزن در دقیقه ۴۴ با کارت زرد دوم کوسونو، ۱۰ نفره بازی را ادامه داد. شاگردان […]

- فتح دوگانه توسط آلونسو؛ لورکوزن قهرمان جام حذفی آلمان شد

در چارچوب دیدار پایانی جام حذفی آلمان، تیم‌های بایرلورکوزن و کایزرسلاترن به مصاف هم رفتند که در نهایت لورکوزن به برتری ۱-۰ رسید و قهرمان شد.

گل لورکوزن را گرانیت ژاکا در دقیقه ۱۷ با شوتی تماشایی به ثمر رساند.لورکوزن در دقیقه ۴۴ با کارت زرد دوم کوسونو، ۱۰ نفره بازی را ادامه داد.

شاگردان ژابی آلونسو که این فصل شاهکار به پا کردند، توانستند در نهایت با ۲ جام فصل را به پایان رسانند. لورکوزن این فصل قهرمان بوندس‌لیگا و جام حذفی آلمان شد و در فینال لیگ اروپا نیز مقابل آتالانتا باخت و به نایب قهرمانی رضایت داد.

بیشتر بخوانید: العین پس از ۲۱ سال قهرمان آسیا شد/ دومین جام بنفش‌ها قاطعانه به‌دست آمد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.