به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، ششم خرداد به مصاف کوبا رفت و با حساب سه بر یک ۲۵ بر ۲۰، ۱۴ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ شکست […]

- مردم مطمئن باشند که کسی اینجا کم‌غیرتی نمی‌کند و کم نمی‌گذارد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ از ساعت ۳ و ۳۰ دقیقه بامداد یکشنبه، ششم خرداد به مصاف کوبا رفت و با حساب سه بر یک ۲۵ بر ۲۰، ۱۴ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۱ شکست خورد.

مهدی جلوه پس از این دیدار برابر کوبا اظهار کرد: تیم کوبا به جز هررا، بازیکن پشت خط زن خود با تمام بازیکنانش به این تورنمنت آمده است. همانطور که ما به پیروزی در همه مسابقات برای گرفتن سهمیه المپیک احتیاج داریم، کوبا نیز چنین شرایطی دارد. در حال حاضر شرایط کوبا در جدول خیلی بهتر از ماست. خارج از بحث دو بازی قبلی تلاش کردیم که اول با حال خوب بازی کنیم و بعد هم بتوانیم روند بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم.

وی ادامه داد: تا یک بخش از بازی به خواسته‌هایی که داشتیم رسیدیم، اما از یک جا به بعد نتوانستیم آنطور که می‌خواهیم والیبال بازی کنیم. تمرکزمان را از دست دادیم، ولی باز هم جای هیچگونه عذر و توجیهی وجود ندارد. حس می‌کنم ما همه توانمان را به کار می‌گیریم، اما نیاز به با هم بودن و اتحاد بیشتر داریم. امیدوارم این مسئله را در آخرین بازی مقابل آرژانتین نشان دهیم.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران در پایان افزود: همه بازیکنان برای حال خوب مردم و اینکه والیبال ایران به روز‌های خوب برگردد، اینجا هستند و مردم مطمئن باشند که کسی اینجا کم‌غیرتی نمی‌کند و کم نمی‌گذارد. امیدوارم با پیروزی مقابل آرژانتین حال خوب را به مردم برگردانیم و قول می‌دهم که تمام تلاشمان را انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.