به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها مغلوب کوبا شد. سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با این تیم گفت: بله این حقیقت است که تیم ایران در بازی سوم شکست خورد. در مسابقه با کوبا پیشرفت‌های زیادی […]

- باید از ناامیدی به عنوان یک قدرت استفاده کنیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها مغلوب کوبا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با این تیم گفت: بله این حقیقت است که تیم ایران در بازی سوم شکست خورد. در مسابقه با کوبا پیشرفت‌های زیادی در خیلی از فاکتور‌ها و کیفیت بازیکنان شاهد بودیم. حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم.

موریس موتا پائز با تاکید بر این‌که بازیکنان ایران پیشرفت کردند، تصریح کرد: باید این موضوع را در ذهنمان نگه داریم که ناامیدی همیشه بزرگ است، اما باید از این ناامیدی به عنوان قدرتی برای بهتر کار کردن و بهتر انجام دادن در دفعه بعد استفاده کنیم.

وی درباره دیدار آینده تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین گفت: آرژانتین از قبیل تیم‌هایی است که بسیار خطرناک است. چرا که بر پایه قدرت بازی نمی‌کنند بلکه تیم باهوشی هستند.

پائز ادامه داد: بازیکنان آرژانتین اشتباهات کمی دارند و سرویس خوبی می‌زنند و دفاع خوبی دارند. این چالش بزرگی برای ایران است به خاطر اینکه کاملا متفاوت از کوبا و ایتالیا هستند. حتی شاید برای ما بدترین گزینه ممکن باشد چرا که تیمی استوار هستند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر روز دوشنبه هفتم خرداد در چهارمین و آخرین دیدار هفته نخست خود به مصاف آرژانتین می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.