پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و در دیداری که با ۳ گل عقب افتاده بود، کامبک زد و برنده از زمین مسابقه خارج شد. سرخ‌پوشان با این پیروزی دلچسب، به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم رسیدند و استقلالِ نکونام را پشت سر گذاشتند. استقلال در دیداری که می‌توانست برنده […]

- آماری که با پرسپولیس حرف می زند؛ چه می کنه این حسین کنعانی زادگان!

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و در دیداری که با ۳ گل عقب افتاده بود، کامبک زد و برنده از زمین مسابقه خارج شد. سرخ‌پوشان با این پیروزی دلچسب، به صدر جدول لیگ بیست‌وسوم رسیدند و استقلالِ نکونام را پشت سر گذاشتند. استقلال در دیداری که می‌توانست برنده باشد، با تساوی بدون گل برابر نساجی متوقف شد تا صدر را به سرخ‌ها تعارف بزند و اوسمار هم دست رد به سینه جواد نکونام نزد.

گل اول پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسید و محمدحسین کنعانی‌زادگان این ضربه را به گل تبدیل کرد تا آمار ویژه پرسپولیس در ضربات پنالتی حفظ شود.

رکورد ویژه سرخ‌ها

پنالتی زدن یک هنر است و کسی را پیدا نمی‌کنید که منکر این موضوع باشد. ضربه‌ای که شاید به ظاهر ساده باشد اما بسیاری از بزرگان فوتبال هم چنین ضربه‌ای را در طول دوران خود از دست داده‌اند. پرسپولیس در لیگ بیست‌وسوم آماری ۱۰۰ درصدی از خود به جا گذاشته است. سرخ‌ها از ۹ پنالتی که برابر رقبا کسب کرده‌اند، تمام آن‌ها را به تور دروازه چسبانده‌اند.

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برابر استقلال خوزستان قرار گرفت و با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان اولین گل پرسپولیس در این دیدار را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رساند تا زمینه‌ساز کامبک سرخپوشان پایتخت باشد. کنعانی‌زادگان با این پنالتی، آمار ۱۰۰ درصدی پرسپولیس در این ضربات را حفظ کرد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان ۵ بار، گولسیانی ۳ بار و شهاب زاهدی یک‌بار برای پرسپولیس از روی نقطه پنالتی در لیگ بیست‌وسوم گل زده‌اند. مدافعان پرسپولیس نسبت به سایر بازیکنان، بهتر پنالتی می‌زنند و ۸ ضربه از ۹ پنالتی پرسپولیس از سوی مدافعان این تیم تبدیل به گل شده است. کنعانی‌زادگان در این فصل، بهترین پنالتی‌زن لیگ است و بیشترین تعداد گل را از روی نقطه پنالتی به‌ثمر رسانده است.

روی متفاوت پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا!

پرسپولیس در مقایسه با سایر تیم‌های لیگ برتری، بهترین آمار را در ضربات پنالتی دارد و خراب کردن پنالتی از سوی بازیکنان پرسپولیس، بیشتر شبیه یک رویا است. پرسپولیس با برتری برابر استقلال خوزستان موفق شد تا فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر صدرنشین شود و حالا باید دید درنهایت امید عالیشاه بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر می‌برد یا خیر. سرخ‌پوشان پایتخت البته در حالی در لیگ برتر آمار درخشانی در زدن ضربات پنالتی دارند که در جام حذفی، در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم اراک شکست خوردند و در لیگ قهرمانان آسیا هم پنالتی از دست رفته گولسیانی مقابل الدحیل در مسیر عدم صعود سرخ‌پوشان به مرحله حذفی نقش‌آفرینی پررنگی داشت!

بیشتر بخوانید: پرسپولیس سه‌شنبه شب چگونه قهرمان می‌شود؟

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.