بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران به همت شرکت میلاد نور از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در فضایی بالغ بر ۱۲  هزار متر مربع برگزار خواهد شد. این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد تجاری و تخصصی در حوزه […]

- برگزاری مهم ترین نمایشگاه ورزش کشور از ۸ خرداد

بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی تهران به همت شرکت میلاد نور از تاریخ ۸ تا ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران و در فضایی بالغ بر ۱۲  هزار متر مربع برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه که به عنوان بزرگترین رویداد تجاری و تخصصی در حوزه ورزش و تجهیزات ورزشی در ایران و منطقه شناخته می شود، فرصتی ارزشمند برای فعالان این صنعت به منظور تبادل اطلاعات، ارائه نوآوری ها و دستاوردهای جدید، توسعه بازار و برقراری ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری فراهم می کند.

در این دوره از نمایشگاه، طیف گسترده ای از کالاها و خدمات در حوزه های مختلف ورزشی از جمله لوازم و تجهیزات مربوط به رشته های مختلف ورزشی مانند فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدنسازی، شنا، تنیس، ژیمناستیک، یوگا و …، انواع پوشاک و کفش ورزشی برای بانوان، آقایان و کودکان، مناسب برای رشته های مختلف ورزشی، تجهیزات مربوط به ساخت و تولید لوازم و تجهیزات ورزشی، کفپوش های ورزشی، مبلمان ورزشی و …، خدمات مربوط به باشگاه های ورزشی، استخرها، مجتمع های ورزشی، تورهای ورزشی و … به نمایش گذاشته خواهد شد.

ستاد برگزاری این رویداد مهم ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه را رونق و توسعه صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی در کشور، معرفی آخرین نوآوری ها و دستاوردهای صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی در سطح جهانی، ایجاد فرصتی برای تبادل اطلاعات و تجربیات بین فعالان صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی، توسعه بازار برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی، جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی و.. عنوان کرده است.

حضور در این نمایشگاه به  تمامی فعالان صنعت ورزش و تجهیزات ورزشی، ورزشکاران، مربیان، مدیران باشگاه های ورزشی، صادرکنندگان، واردکنندگان، سرمایه گذاران و علاقه مندان به ورزش پیشنهاد می شود.

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.