به گزارش زیرنویس، طاهر آریا رییس مرکز فوریت های پزشکی مهاباد روز یکشنبه اظهار کرد: در پی دریافتی گزارشی مبنی بر قطع عضو کودک ۱۶ ماهه در بخش خلیفان این شهرستان به مرکز پیام اورژانس، بلافاصله کارشناسان اورژانس مهاباد به صحنه حادثه اعزام شدند. ️وی افزود: با توجه به قطع سه انگشت دست چپ کودک و عدم […]

به گزارش زیرنویس، طاهر آریا رییس مرکز فوریت های پزشکی مهاباد روز یکشنبه اظهار کرد: در پی دریافتی گزارشی مبنی بر قطع عضو کودک ۱۶ ماهه در بخش خلیفان این شهرستان به مرکز پیام اورژانس، بلافاصله کارشناسان اورژانس مهاباد به صحنه حادثه اعزام شدند.

️وی افزود: با توجه به قطع سه انگشت دست چپ کودک و عدم امکان پیوند آن در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد، کارشناسان اورژانس حاضر در صحنه از مرکز استان درخواست انتقال هوایی کردند. ️

رییس فوریت های پزشکی مهاباد ادامه داد: بلافاصله هماهنگی های لازم برای پرواز بالگرد انجام و کودک در مدت کمتر از یک ساعت برای اقدامات تخصصی از مهاباد به ارومیه و توسط اورژانس زمینی به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی مهاباد تاکید کرد: سرعت عمل تمامی واحدهای عملیاتی اورژانس اعم از مرکز پیام، EOC و تیم پزشکی و پروازی اورژانس هوایی به خاطر این عملیات قابل توجه بوده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.