پرسپولیس درحالی که با ۳ گل از حریفش عقب بود و تقریبا همه چیز را از دست رفته می‌دید، به یکباره ورق را به سود خودش برگرداند و موفق شد با یک کامبک رویایی ۳ امتیاز این بازی و البته صدرنشینی را مال خود کند. اما در بین دو نیمه و در رختکن پرسپولیس چه […]

- بیمه دو نیمه بازی تاریخی پرسپولیس

پرسپولیس درحالی که با ۳ گل از حریفش عقب بود و تقریبا همه چیز را از دست رفته می‌دید، به یکباره ورق را به سود خودش برگرداند و موفق شد با یک کامبک رویایی ۳ امتیاز این بازی و البته صدرنشینی را مال خود کند. اما در بین دو نیمه و در رختکن پرسپولیس چه اتفاقی رخ داد و چه شد که قرمزها در نیمه دوم از این رو به آن رو شدند. فضای رختکن پرسپولیس در بین دو نیمه به شدت ملتهب بود و یکی از عجیب ترین روزهای خود را طی چند سال اخیر پشت سر گذاشت. اشتباهات فردی زیاد در نیمه نخست صدای چند نفر از جمله بزرگترهای تیم را درآورده بود و همه عصبی بودند. اکثر نفرات و به خصوص جوان ترها جرات حرف زدن را نداشتند و در کل زمان استراحت بین دو نیمه سکوت کرده بودند.

اوسمار و سید جلال جملات کوتاهی را به بازیکنان گفتند و سرمربی برزیلی هم از وحید امیری، خدابنده لو و علی نعمتی خواست تا به سرعت به داخل زمین بروند و خودشان را برای بازی کردن گرم کنند. اوسمار سپس بازیکنان تعویضی ار اعلام کرد و مشخص کرد که سروش رفیعی، فرشاد فرجی و مسعود ریگی باید از زمین خارج شوند تا تیم آهنگ نهاجمی‌تری به خودش بگیرد. بعد از حرف‌های اوسمار و تاکیید روی چند نکته فنی، یکی از ستاره‌های پرسپولیس که به شدت از نتیجه بدست آمده ناراحت و عصبانی بود، خطاب به همبازیانش گفت: اینجا پرسپولیس است. با این مدل بازی باید قهرمانی را فراموش کنید.

نمی‌شود با این همه اشتباه در یک نیمه بازی را برد و قهرمان شد.پیش خودتان چه فکری کردید که تا این حد بازی را ساده گرفتید. فکر کردید با تیم انتهای جدولی بازی داریم و به راحتی چند گل به این تیم می‌زنیم؟! آبرویمان در نیمه اول رفت و با این وضع به هیچ جایی نمی‌رسیم. باید به خودمان بیایم و برای اعتبار خودمان و پرسپولیس با تمام قوا در نیمه دوم بجنگیم. هرچه دارید در زمین بگذارید و نشان دهید بازیکنان بزرگی هستید. قبل از این صحبت‌ها حتی نزدیک بود بین چند بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی رخ دهد ولی این اتفاق رخ نداد و چند بازیکن باتجربه پرسپولیس اوضاع را به خوبی مدیریت کردند تا حاشیه‌ای به وجود نیاید.هرچه که بود به نظر می‌رسد این صحبت‌ها در بین دو نیمه اثر کرد و شاهد پرسپولیس متفاوتی در نیمه دوم بازی مقابل استقلال خوزستان بودیم. تیمی‌که شکست ۳ بر صفر را در بیست دقیقه با پیروزی عوض کرد و نشان داد هرچیزی در فوتبال شدنی است.

بیشتر بخوانید: حمله پورموسوی به پرسپولیسی‌ها؛ فوتبالی آن‌ها را بردیم و به مسائل غیرفوتبالی باختیم/ در چشم کوپال ناظمی نگاه کردند و فحش ناموسی دادند!/ بیرانوند به داور حمله کرد

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.