به گزارش زیرنویس،سردار “عباسعلی بهدانی فرد” درباره این خبر اظهارکرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت احشام از دامداران، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت. وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه های سرقت، تحقیقات میدانی، ۲ سارق را در این زمینه شناسایی و پس از […]

به گزارش زیرنویس،سردار “عباسعلی بهدانی فرد” درباره این خبر اظهارکرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت احشام از دامداران، پیگیری موضوع و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی صحنه های سرقت، تحقیقات میدانی، ۲ سارق را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، آنها را دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی های صورت گرفته به ۳۰ فقره سرقت احشام در استان یزد اعتراف کردند.

بهدانی فرد تصریح کرد: همچنین ماموران پلیس آگاهی با پیگیری های انجام شده سه مالخر این سرقت ها را نیز شناسایی و آنها را دستگیر و پس از بازجویی و تکمیل پرونده به همراه سارقان به دادسرا معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ضریب امنیتی محل نگهداری احشام توسط دامداران با استفاده از حفاظ و نرده های محکم فلزی، نصب دوربین مداربسته، بکارگیری نگهبان و سرکشی مداوم از احشام در طول شب می تواند از سرقت احشام توسط سارقان جلوگیری کند.

منبع خبر: رکنـا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.