شام آخر مهدی در پرتغال؛ طارمی با جام از پورتو خداحافظی می‌کند؟
شام آخر مهدی در پرتغال؛ طارمی با جام از پورتو خداحافظی می‌کند؟

ایرنا نوشت: تیم فوتبال پورتو امروز از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در چارچوب فینال جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ قرار می‌گیرد. تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون موفق شد تحت هدایت «روبن آموریم» با ۹۰ امتیاز مقتدرانه در لیگ برتر پرتغال به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و آن‌ها به دنبال کسب دوگانه در این فصل هستند. پورتو […]

- شام آخر مهدی در پرتغال؛ طارمی با جام از پورتو خداحافظی می‌کند؟

ایرنا نوشت: تیم فوتبال پورتو امروز از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در چارچوب فینال جام حذفی پرتغال مقابل اسپورتینگ قرار می‌گیرد.

تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون موفق شد تحت هدایت «روبن آموریم» با ۹۰ امتیاز مقتدرانه در لیگ برتر پرتغال به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و آن‌ها به دنبال کسب دوگانه در این فصل هستند. پورتو مدافع عنوان قهرمانی در جام حذفی نیز بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا این فصل را با رتبه سوم در پرتغال به پایان رساند و هواداران این تیم اصلا دوست ندارند فصل را بدون جام به پایان برسانند.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو پس از چهار سال حضور در پورتو امشب برای آخرین‌بار با لباس این تیم به میدان می‌رود. او فصل آینده راهی ایتالیا می‌شود تا برای اینتر میلان بازی کند. طارمی انگیزه زیادی دارد تا بهترین عملکردش را برابر اسپورتینگ لیسبون ارائه کند و همراه با جام قهرمانی به اینتر برود.

طارمی در چهار سال حضور در لباس پورتو در ۱۸۰ بازی برای این تیم به میدان رفت و موفق شد ۹۰ گل و ۴۶ پاس گل را به نام خود ثبت کند تا در مجموع در ۱۳۶ گل برای این تیم تاثیرگذاری داشته باشد.

منبع: اطلاعات انلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.