این هفته پیکان در تهران مقابل تراکتور به تساوی بدون گل رسید. با این یک امتیاز تیم عنایتی ۲۶ امتیازی شد تا در کنار نساجی با همین امتیاز، باز هم فاصله خود با منطقه خطر سقوط را بیشتر کند. بعد از نتایج هفته بیست و هشتم فولاد با بردی که به دست آورد ۲۵ امتیازی […]

- پیکان بدجایی پنچر کرد/ ۵ امتیاز فاصله تا درّه یعنی خطر سقوط هنوز منتفی نشده!

این هفته پیکان در تهران مقابل تراکتور به تساوی بدون گل رسید. با این یک امتیاز تیم عنایتی ۲۶ امتیازی شد تا در کنار نساجی با همین امتیاز، باز هم فاصله خود با منطقه خطر سقوط را بیشتر کند.

بعد از نتایج هفته بیست و هشتم فولاد با بردی که به دست آورد ۲۵ امتیازی شد و حالا استقلال خوزستان با ۲۲ و صنعت نفت آبادان با ۲۱ امتیاز اصلی‌ترین کاندیداهای سقوط به لیگ آزادگان هستند اما وقتی فاصله تیم شانزدهم با تیم عنایتی تنها ۵ امتیاز است، یعنی هنوز روی کاغذ خطر وجود دارد.

تیم حمید مطهری این بازی هم گل نخورد. پس از این بابت نمی‌توان ایرادی از تیم عنایتی گرفت، به خصوص که با بسته ماندن دروازه این تیم روبروی تراکتور خط دفاعی پیکان نمره قبولی گرفت. عنایتی در این مسابقه به دیناروند دروازه‌بان جوان خود اعتماد کرد که کار بسیار با ارزش و بزرگی است اما مهم‌تر از آن حفظ پیکان در لیگ برتر است.

عنایتی در میانه فصل با چند برد عالی امتیازات خوبی جمع کرد اما این هفته های حساس پایانی تیمش خیلی بی موقع و بدجا پنچر کرد!

منبع: خبـر ورزشی

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.