به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز استقلال، اظهار داشت: ۲ هفته از لیگ مانده و تمام تمرکز ما روی ۲ دیدار باقی مانده است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از روز اول اگر خاطرتان باشد مصاحبه کرده و گفتم تا روز آخر می‌جنگیم و زحمت […]

- هیچ قولی برای قهرمانی ندادم/ نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز استقلال، اظهار داشت: ۲ هفته از لیگ مانده و تمام تمرکز ما روی ۲ دیدار باقی مانده است تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. از روز اول اگر خاطرتان باشد مصاحبه کرده و گفتم تا روز آخر می‌جنگیم و زحمت می‌کشیم. هیچ قولی برای قهرمانی ندادم، اما گفتم اگر ۱۳ بازیکن هم داشته باشم، برای قهرمانی می‌جنگم.

وی ادامه داد: برنامه ما هیچ تغییری نکرده است و طبق قولی که به هواداران داریم تا آخرین روز برای قهرمانی می‌جنگیم. روزی که کار را شروع کردیم ایم قول را دادیم تا بجنگیم، زحمت بکشیم و تلاش کنیم. همانگونه که خیلی‌ها نمی‌خواستند این تیم نتیجه بگیرد و حتی گفتند استقلال پنجم یا سیزدهم شود، اما من از روز اول گفتم تیم و باشگاه بزرگی هستیم و نباید به این مسائل گوش کنیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: البته افراد کوچکی که در استقلال بودند، دوست داشتند این باشگاه را کوچک کنند. ما با کمک هواداران و بازیکنان این اجازه را ندادیم و زحمت خود را کشیدیم. تا لحظه آخر هم می‌گویم در فوتبال نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود. باید با تلاش کردن ۲ بازی باقی مانده را ببریم. قطعا رقیب تحت فشار است و اطمینان دارم پس از ۲ بازی جام قهرمانی برای ما و هواداران است.

وی در مورد اینکه صحبت‌ها بعد از نساجی ظاهرا از روی ناکامی و نا امیدی بود، گفت: ناکامی نبود، صحبت‌های بعد از بازی را عینا تکرار می‌کنم. شما بازی سپاهان – پرسپولیس و پرسپولیس – ملوان را ببینید. بازی ما با مس رفسنجان و نساجی را ببینید. بحثی در این نیست و بحث ما کاملا فنی بود. با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند، مگر می‌توان قهرمان شد. از روز اول به همین شکل بودیم و بازیکنان من حق ندارند یک روز بد تمرین و بد بازی کنند. این همه هوادار زندگی و جان خود را برای تیم گذاشته است و بازیکن مگر می‌تواند کم کاری کند. نکته دوم این است تیمی که باید شرمنده باشد، ما نیستیم. بازیکنان، کادر و کسانی که دور تیم بودند، تمام زحمت خود را کشیدند و کسانی که باید شرمنده باشند کسانی هستند که شرایط را سخت کردند. ما باید الان جشن قهرمانی می‌گرفتیم. با این حال تیم‌های رقیب را بیبنید. ۶ تیم بیشتر از ما هزینه کردند. دیدید که چه بلایی سر تیم ما آوردند و بازیکن ما قرارداد ۸ میلیاردی خود را یک میلیارد کرد.

نکونام در خصوص اینکه آیا فکر می‌کرد تا اینجا تیمش بتواند مبارزه کند، گفت: هیچ کسی فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی رخ بدهد. حتی تیم رقیب ما یک روزی به یکی از مربیان پیام دادند که بخواهند یک تیمی که خیلی قوی است را اذیت کنند. من گفتم ما کاری به کسی نداریم، ما تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است تا بتوانیم حق خودمان را بگیریم.

وی ادامه داد: وقتی دیدند ما لقمه گلوگیری هستیم، شروع کردند به اذیت کردن و اذیت فوتبالی هیچکس نمی‌تواند انجام دهد مگر داوران. باز هم می‌گویم برادران حیدری ۲ بازی که برای تیم ما و تیم رقیب قضاوت کردند را ببینید. آن‌ها جدول را عوض کردند. اتفاقاتی که افتاد خارج از چارچوب بود و ما کاری نمی‌توانستیم انجام دهیم، زیرا که تاکتیک نبود.

سرمربی تیم استقلال اظهار داشت: تیم ما در بازی با نساجی مخصوصا بعد از شنیدن نتیجه، خواه یا ناخواه یک اتفاقی برایش می‌افتد، ولی من سعی کردم در رختکن این ذهنیت را عوض کنم. بازیکن، ولی تمرکزش را از دست می‌دهد حتی مربی رقیب ما حواسش به آن بازی بود، چون برای آن‌ها نیز تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: در این بازی تیم ما تحت تاثیر نیمه اول بازی رقیب قرار گرفت. فکر نمی‌کردم که با اشتباهاتی که در آن بازی رقم می‌خورد، نتیجه بازی برمی‌گردد. با این حال این اتفاق رخ داد و ما یک راه داریم. از روز اول گفتیم، تلاش، حمایت هواداران تا روز آخر.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.