به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، علیرضا سهرابیان در پایان مسابقات امروز قایقرانی کانو و کایاک در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: بسیار خوشحالم که دختران و پسران قایقرانی توانستند در نخستین روز مسابقات این رشته به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند. دو مقام اول و یک مقام سومی در کایاک […]

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری زیرنویس از هانگژو، علیرضا سهرابیان در پایان مسابقات امروز قایقرانی کانو و کایاک در بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: بسیار خوشحالم که دختران و پسران قایقرانی توانستند در نخستین روز مسابقات این رشته به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند. دو مقام اول و یک مقام سومی در کایاک یک نفره و کانوی کانادایی مردان و کایاک دونفره بانوان در مرحله گروهی، از جمله نتایجی است که از صبح امروز برای کشورمان به دست آمده است.

 

رئیس فدراسیون قایقرانی ادامه داد: امیدواریم با تلاش بچه‌ها  و نتایجی که به دست  می‌آورند، مستقیم به فینال بازی‌ها بروند. به امید خدا تا دو روز آینده منتظر خبرهای خوبی از دختران و پسران قایقران ما باشید.

وی با تاکید بر تلاش مضاعف ملی‌پوشان قایقرانی برای کسب بهترین نتیجه عنوان کرد: ان‌شاءالله با مدال‌های خوش‌رنگی که در این رشته توسط قایقرانان‌مان کسب خواهد شد، بتوانیم در ارتقاء رنکینگ ایران در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی نقش اثرگذاری داشته باشیم.

سهرابیان گفت: لازم می‌دانم  از تمامی روسای هیئت‌های ورزشی و مربیان سازنده‌ای که اسمی از آنها برده نمی‌شود، اما نقش مهمی در هدایت ورزشکارانی دارند که امروز به آنها می‌بالیم، تشکر و قدردانی  کنم.

 

.

 

انتهای پیام/

منبع خبر: تسـنیم