به گزارش زیرنویس؛سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محله «نعمت آباد» که اقدام به قمه کشی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت. برنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه متهم با برهم زدن […]

- اوباش این محله تهران دستگیر شدند

به گزارش زیرنویس؛سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش محله «نعمت آباد» که اقدام به قمه کشی و بر هم زدن نظم عمومی کرده بود، دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

برنا در خبری نوشت:وی با بیان اینکه متهم با برهم زدن نظم عمومی باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، افزود: متهم قبل از حضور ماموران پلیس از محل متواری شده بود غافل از اینکه فرار از دست قانون امکان پذیر نیست و پلیس با این مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ قاسم پور اضافه کرد: ماموران پلیس با ترفندهای نوین پلیسی موفق به موقعیت یابی متهم شدند؛ که با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه او شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات منسجم پلیسی متهم دستگیر شد. این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم به اتهام درگیری دسته جمعی، تهدید و ورود به عنف و تخریب خودرو، تحت تعقیب بود.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخلال در نظم و امنیت و تخریب خودرو شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ علی قاسم پور با اشاره به این که امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: متهم جهت تحقیقات بیشتر و کشف جرائم احتمالی به مرجع قضائی معرفی شد.

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین

23 خرداد 1403

فال و طالع بینی امروز ۲۳ خرداد

فال روزانه خود و عزیزان تان را در ادامه بخوانید.

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده! 23 خرداد 1403

تیپ شلخته مهمان فوتبالی صداوسیما روی آنتن زنده!

تصویری از محمدرضا مهدوی در صداوسیما و کت عجیب او در فضای مجازی پربازتاب شد.

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟ 20 خرداد 1403

چرا خلبانان ریش نمی‌گذارند؟

اگرچه این موضوع ربطی به مقررات اداره هوانوردی فدرال (FAA) ندارد، اما بسیاری از خطوط هوایی بزرگ جهان قوانین سختگیرانه‌ای در رابطه با مو‌های صورت دارند. برای مثال، هواپیمایی آمریکن خلبانان را ملزم می‌کند که پیش از انجام وظیفه مو‌های صورتشان را بتراشند.